واحد۲: نوجوان و جوان نشر تحکیم خانواده۱۴۰۰/۱/۲۸ ۶:۱۹:۵۸

واحد نوجوان و جوان نشر تحکیم خانواده

]

واحد نوجوان و جوان انتشارات تحکیم خانواده مفتخر است با وابستگی خود به انجمن تعلیم و تربیت اسلامی اقدام به تولید و توزیع محتواهای علمی مختص جوانهایی که حقیقتاً یک لطف الهی و نعمت الهی هستند، می کند زیرا انتشارات تحکیم خانواده به آینده کشور و به افقی که در مقابل چشممان هست اهمّیّت میدهد.

انتشارات تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی را با نشان «توتایار» دنبال کنید.

نشر تحکیم خانواده

جوانان خود شما، همه الگو هستید

 واحد نوجوان و جوان انتشارات تحکیم خانواده محتواهای خود را بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی تولید و نشر می کنند تا برای دانش آموز و دانشجویان و طلبه ها مفید واقع باشد. اما با توجه به بدین منظور با توجه به شیوع بیماری کرونا جهت عرضه و فروش محصولات واحد نوجوان و جوانان تشارات تحکیم خانواده و با توجه به اینکه نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی برگزار نشده است، سعی دارد، تمام فروش کتاب های انتشارات تحکیم خانواده را از طریق فضاهای مجازی سایت، واتس آپ و اینستاگرامی خود به دست شما بزرگواران برساند.

شما می توانید از بخش های مختلف خرید خود را انجام دهید یا با تلفن ۸۴۹ ۸۴۹ ۷۷ ۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت با پست درب منزل خود محصول را تحویل بگیرید.

نشر تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی

واحد نوجوان و جوان نشر تحکیم خانواده

با توجه به اهداف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یاز متخصص خانواده ها از تمام متخصصین و نویسندگان در بخش های مرتبط دعوت می شود جهت همکاری رزومه خود را از طریق فکس به شماره ی ۸۴۹ ۸۴۹ ۷۷ ۰۲۱ یا ایمیل totayar@iran.ir یا در اینستاگرام totayar.ir **** sayes_man به انتشارات تحکیم خانواده ارسال نموده تا افتخار همکاری نصیب انتشارات تحکیم خانواده گردد.

ما در نشر تحکیم خانواده مدعی حلقه ی اتصال بین دانشگاه و خانواده هستیم.

بر این اساس نشر تحکیم خانواده در جهت رسالت اولیه ی خود اقدام به شخصیت سازی و آرم و نشانی به نام «توتایار» نموده است که مخفف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یار متخصص خانواده هاست. لذا تأکید داریم :

واحد نوجوان و جوان انتشارات تحکیم خانواده

ما را با نشان «توتایار» بشناسید.

]

واحد کودک و نوجوان انتشارات تحکیم خانواده

کتابهای گروه علوم تربیتی و روانشناسی

واحد نوجوان و جوان نشر تحکیم خانواده

Toggle Sliding Bar Area