شرایط و ضوابط۱۳۹۹/۱/۱۳ ۱۳:۱۳:۵۰

شرایط و ضوابط

مهم‌ترین شرایط و ضوابط حاکم بر ارائه خدمات فروشی به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است:

  1. برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت ممکن است حسب مورد با تأخیر قابل ارسال است 
  2.  کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده ممکن است قیمت آن دچار تغییر شود. مشتری با ثبت سفارش رضایت خود از این تغییرات را اعلام نموده است.
  3. اطلاعات ارائه شده در سایت دعوت به ایجاب است. به دلیل بزرگی بانک اطلاعاتی امکان به روز بودن تمامی کتاب ها در یک لحظه ممکن نیست.
  4. کتاب فردا صرفاً کتاب‌های نو را به فروش می‌رساند و امکان تهیه و ارسال کتاب‌های دست دوم را ندارد.
  5. کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
  6. سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا سه روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری بازار توزیع کتاب هستند ) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش کتاب، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.
  7. پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.
  8. مسئولیت انتشارات در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. برای بسته های تحویل شده به پست، پس از ۱ روز، بارکد پستی به مشتری اعلام می شود. با توجه به بیمه بودن کلیه ی بسته‌های ارسالی نشر تحکیم خانواده، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است. اگر بارکد قابل پیگیری پستی به مشتری تحویل نشود، وظیفه پیگری سفارش کماکان به عهده انتشارات است.
  9. در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده در همان روز سفارش، وجهی کسر نمی گردد، اما پس از آن روز، تا روز سوم کاری، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می شود، ۱۰% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.
  10. در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. مشتری می‌تواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارش‌های بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود را در بخش اعتبارات من ثبت نماید. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.
  11. پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین ۱ تا ۲ روز کاری از طریق سیستم پایا بانک ملی یا پارسیان انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.
  12. استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره ی شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب نشر تحکیم خانواده، لازم است مجدداً با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.
  13. اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به صورت خصوصی نزد نشر تحکیم خانواده محفوظ خواهد ماند. و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  14. نشر تحکیم خانواده اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه را به صورت دوره‌ای برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها موضوع را از طریق ایمیل totayar@itan.ir طلاع دهید.
  15. هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
  16. طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل ۲ بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف ۱۰ روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.
  17. هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
  18. کوپن‌های تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.
  19. سیستم اعتباری سایت صرفاً برای پرداخت هزینه‌های سفارشات، تسویه تغییر قیمت و بازپرداخت وجه پرداختی برای سفارشات به مشتریان طراحی گردیده است. در صورتیکه مشتری اقدام به شارژ اعتبار کرده و بدون انجام خرید، درخواست استرداد وجه نماید، تأیید استرداد مستلزم بررسی امنیتی حساب مورد استفاده برای پرداخت و دریافت خواهد بود. بدین منظور لازم است مشخصات کارتی که با آن پرداخت شده و نام دارنده آن با شناسه کاربری سایت یکسان است به همراه مشخصات حسابی که وجه باید به آن مسترد شود و با شناسه کاربری عضو تطابق دارد به آدرس ایمیل totayar@iran.ir ارسال گردد.
  20. طرفین این معامله کافیه خیارات خود را لغو می کنند.
Toggle Sliding Bar Area