واحد ۵: دانشگاهی انتشارات تحکیم خانواده۱۴۰۰/۱/۲۸ ۶:۲۷:۲۰

نشر تحکیم خانواده واحد دانشگاهی

واحد دانشگاهی انتشارات تحکیم خانواده

]

واحد دانشگاهی انتشارات تحکیم خانواده در کنار واحدهای تخصصی دیگر مفتخر است با وابستگی خود به انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یار متخصص شما خانواده هاست. لذا هدف انتشارات تحکیم خانواده اقدام به تدوین و ترویج محتواهای علمی در حیطه های مرتبط با خانه و خانواده اعم از علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره تحصیلی و شغلی، فلسفه آموزش و پرورش، برنامه ریزی درسی و آموزشی، حقوق و تربیت بدنی و فلسفه و منطق نماید. 

انتشارات تحکیم خانواده مدعی حلقه ی اتصال بین دانشگاه و خانواده هستیم.

بر این اساس انتشارات تحکیم خانواده در جهت رسالت اولیه ی خود اقدام به شخصیت سازی و آرم و نشانی به نام «توتایار» نموده است که مخفف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یار متخصص خانواده هاست. لذا تأکید داریم در واحدهای کودک-خردسال و نوجوان و جوان:

انتشارات تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی را با نشان «توتایار» دنبال کنید.

 تمام واحدهای انتشارات تحکیم خانواده اعم از واحد کودک و خردسال و نوجوان و جوان و خانه و خانواده و غیره محتواهای خود را بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی  تولید و نشر می کنند تا برای تمام اقشار جامعه اعم از دانش آموز و دانشجو و طلبه و همه خانواده ها مفید واقع باشد. بدین منظور با توجه به شیوع بیماری کرونا جهت عرضه و فروش محصولات انتشارات تحکیم خانواده و عدم برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی تهران سعی دارد خرید و فروش کتاب را از طریق سایت و فضا اینستاگرامی خود به دست شما بزرگواران برساند.

شما می توانید از بخش های مختلف خرید خود را انجام دهید یا با تلفن ۸۴۹ ۸۴۹ ۷۷ ۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت با پست درب منزل خود محصول را تحویل بگیرید.

انتشارات تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی

انتشارات تحکیم خانواده

با توجه به اهداف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یاز متخصص خانواده ها از تمام متخصصین و نویسندگان در بخش های مرتبط دعوت می شود جهت همکاری رزومه خود را از طریق فکس به شماره ی ۸۴۱ ۶۹۰ ۷۷ ۰۲۱ یا ایمیل totayar@iran.ir یا در فضای مجازی ۹۸۹۰۱۳۳۰۳۱۰۹ به انتشارات تحکیم خانواده ارسال نموده تا افتخار همکاری نصیب انتشارات تحکیم خانواده گردد.

]

واحد کودک و نوجوان انتشارات تحکیم خانواده

واحد دانشگاهی

انتشارات تحکیم خانواده:

]

به بهانه ی بیماری کرونا

علی شریعتی

منبع: اسلام شناسی (م.آ ۳۰)

انسان همواره در زندگی، خود را می‌پوشاند، همواره در زیر نمودی که به چشم دیگران می‌آید پنهان است؛ تنها دو جا است که غالباً نقابی را که در سراسر عمر بر چهره دارد پس می‌زند: سلول زندان و بستر مرگ. در این دو جا است که فرصت عزیزی بدست می‌آید تا چهره حقیقی هر کسی را خوب ببینیم، به ویژه مرگ.

آدمی بوی مرگ را که می‌شنود صمیمی می‌شود. بر بستر احتضار، هر کسی «خودش» است. وحشت مرگ او را چنان سراسیمه می‌سازد که مجال تظاهر نمی‌ماند، حادثه چنان بزرگ است که بزرگان همه کوچک می‌شوند. روح، وحشت زده از نهانگاهی که یک عمر به مصلحتی در آن از انظار پنهان شده بود، برهنه بیرون می‌آید. مرگ در این نهانخانه را زده است.

]

اهداف واحد دانشگاهی

انتشارات تحکیم خانواده

  1. تألیف مطابق با فرهنگ اسلامی-ایرانی به جای ترجمه
  2. توسعه ی علوم انسانی – اسلامی
  3. پرداختن به ساحت های مختلف تربیت با تأکید بر فرهنگ اسلامی- ایرانی
  4. ارتقاء جایگاه کتاب و کتابخوانی
  5. تعیین اولویت برای چاپ کتابهای دانشگاهی
  6.  تدوین و بازنگری منابع برای کنکور کارشناسی ارشد و دکترا 

]

Toggle Sliding Bar Area