لَقَد کانَ لکم في رسول الله اسوهٌ حَسَنَهٌ

/واحد ۱: کودک-خردسال انتشارات تحکیم خانواده
واحد ۱: کودک-خردسال انتشارات تحکیم خانواده۱۴۰۱/۴/۹ ۱۱:۵۱:۲۰

واحد کودک-خردسال انتشارات تحکیم خانواده

]

واحد کودک-خردسال انتشارات تحکیم خانواده مفتخر است با وابستگی خود به انجمن تعلیم و تربیت اسلامی اقدام به تولید و توزیع محتواهای علمی مختص به هر رده ی سنی کرده است. چیزی که پیش تر در حوزه ی نشر شاهد و ناظر آن نبودیم.

انتشارات تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی را با نشان «توتایار» دنبال کنید.

 تمام واحدهای انتشارات تحکیم خانواده اعم از واحد کودک و خردسال و نوجوان و جوان و خانه و خانواده و غیره محتواهای خود را بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی  تولید و نشر می کنند تا برای تمام اقشار جامعه اعم از دانش آموز و دانشجو و طلبه و همه خانواده ها مفید واقع باشد.

بدین منظور با توجه به شیوع بیماری کرونا جهت عرضه و فروش محصولات انتشارات تحکیم خانواده و عدم برگزاری نمایشگاههای داخلی و نمایشگاه بین المللی تهران سعی دارد خرید و فروش کتاب را از طریق سایت و فضا اینستاگرامی خود به دست شما بزرگواران برساند. شما می توانید از بخش های مختلف خرید خود را انجام دهید یا با تلفن ۸۴۹ ۸۴۹ ۷۷ ۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت با پست درب منزل خود محصول را تحویل بگیرید.

انتشارات تحکیم خانواده و انجمن تعلیم و تربیت اسلامی

انتشارات تحکیم خانواده

با توجه به اهداف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یاز متخصص خانواده ها از تمام متخصصین و نویسندگان در بخش های مرتبط دعوت می شود جهت همکاری رزومه خود را از طریق فکس به شماره ی ۸۴۱ ۶۹۰ ۷۷ ۰۲۱ یا ایمیل totayar@iran.ir یا در فضای مجازی ۹۸۹۰۱۳۳۰۳۱۰۹ به انتشارات تحکیم خانواده ارسال نموده تا افتخار همکاری نصیب انتشارات تحکیم خانواده گردد.

انتشارات تحکیم خانواده مدعی حلقه ی اتصال بین دانشگاه و خانواده هستیم.

بر این اساس انتشارات تحکیم خانواده در جهت رسالت اولیه ی خود اقدام به شخصیت سازی و آرم و نشانی به نام «توتایار» نموده است که مخفف انجمن تعلیم و تربیت اسلامی یار متخصص خانواده هاست. لذا تأکید داریم در واحدهای کودک-خردسال و نوجوان و جوان:

ما را با نشان «توتایار» بشناسید.

]

واحد کودک و نوجوان انتشارات تحکیم خانواده

کتابهای گروه علوم تربیتی و روانشناسی

واحد کودک و خردسال

انتشارات تحکیم خانواده

[table id=1 /]

]

روز جهانی کتاب کودک چهاردهم فروردین ماه است.

 روز جهانی کتاب کودک از سال ۱۳۴۹ در ایران به رسمیت شناخته شده‌ است و وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۵۰ روز ۱۴ فروردین هر سال را روز جهانی کتاب کودک در ایران اعلام کرد.
چرا امروزه با وجود دغدغه ها در این زمینه نتوانسته‌ایم علاقه کودک را به سمت کتاب جذب کنیم؟! چرا نتوانسته‌ایم کودکانی تربیت کنیم که نه تنها در بچگی که در بزرگسالی هم کتابخوان شوند؟ واقعیت این است که حوزه ی کتاب کودک در رسالت اصلی خود موفق نبوده است و می‌بینیم که قشر کتابخوان نسبت به گذشته نه تنها بیشتر نشده که شاهد سیر نزولی آن هستیم.

ما معتقدیم فاصله گرفتن متولیان تولید محتوا و کتاب بالاخص در حوزه ی کودک از دانشگاه بسیار می تواند به این مهم کمک کند. لذا:هدف ما در انتشارات تحکیم خانواده با وابستگی اش به انجمن تعلیم و تربیت اسلامی، تحقق این هدف است. آنچه که تحت فصولی دستور کار قرار گرفته است. بدین قرارند:

  1. توسعه تخیل و تقویت هوش و سپس واقع گرایی در ادبیات کودک
  2. پرداختن به ادبیات دینی و تربیتی با تأکید بر فرهنگ اسلامی- ایرانی
  3. ارتقاء جایگاه کتاب کودک با تمرکز بر تولیدات علمی نه کپی برداری و ترجمه
Toggle Sliding Bar Area